نمایندگی ایسوس

تعمیر لپ تاپ ایسوس Zenbook Duo 14 UX482E

تعمیر لپ تاپ ایسوس Zenbook Duo 14 UX482E
زمان مطالعه مطلب 5 دقیقه
خانه » وبلاگ » تعمیر لپ تاپ ایسوس Zenbook Duo 14 UX482E

افرادی که قصد خرید لپ تاپ عالی جهت انجام امور روزمره را دارند می توانند حساب ویژه ای بر روی دستگاه های تولید شده توسط شرکت ایسوس باز کنند.ایسوس طی سال های اخیر توانسته لپ تاپ های سبک وزن و زیبایی را روانه بازار کند که کیفیت ساخت بالایی دارند.
کمپانی ایسوس برای برطرف کردن نیازهای کاربران لپ تاپ های تولیدی را با صفحه نمایش های مختلفی روانه بازار کرده است که معمولا سایزی همچون 13 تا 17 اینچ دارند.تعمیر لپ تاپ ایسوس Zenbook Duo 14 UX482E باید به شکل اصولی و البته توسط تکنسین های حرفه ای صورت پذیرد. لپ تاپ های ساخت شرکت ایسوس نیز همانند سایر لپ تاپ های موجود در بازار گاها دچار مشکلاتی می شوند.اگر از طرفداران زنبوک های ایسوس هستید می توانید یک یا چند مدل از لپ تاپ های حرفه ای این شرکت را متناسب با نوع کاربری خود تهیه کنید.

فهرست مطالب

لپ تاپ ایسوس Zenbook Duo 14 UX482E 

پس از خرید لپ تاپ ایسوس سعی کنید در نگهداری اصولی آن دقت به عمل آورید تا به مرور زمان دچار مشکل نشوند، چنانچه با مشکلاتی در این مدل لپ تاپ ها مواجه شدید اصلا جای نگرانی نیست زیرا به راحتی و توسط شرکت های تعمیرات لپ تاپ ایسوس مختلف می توانید برای رفع مشکل آن اقدام نمایید.

بهترین روش نگهداری لپ تاپ ایسوس

  • استفاده از آداپتور شارژ مخصوص: تمامی لپ تاپ های ایسوس به همراه شارژر اختصاصی ارائه شده اند. شما هرگز نباید از شارژرهای متفرقه برای شارژ کردن باتری استفاده نمایید زیرا این کار ممکن است صدمات جدی به مادربرد دستگاه یا باتری وارد کند.
  • استفاده از باتری های اصلی: هر لپ تاپ دارای یک باتری مخصوصی می باشد که در صورت خرابی باید با نمونه اصلی جایگزین شود. برخی از لپ تاپ های ایسوس دارای باتری های 6 سلولی بوده و برخی از باتری های 9 سلولی بهره می برند. در صورتی که باتری لپ تاپ شما همانند روز اول شارژدهی نمی کند سعی کنید آن را با مدل شرکتی و اورجینال جایگزین نمایید. برای تهیه باتری از مراکز معتبر اقدام نمایید زیرا امروزه نمونه های درجه 2 و بی کیفیت باتری لپ تاپ به طور رایج در بازار بجای مدل اصلی به فروش می رسد.
  • استفاده از کول پد: اگر ساعات زیادی در طول روز از لپ تاپ استفاده می کنید سعی کنید حتما از کول پد برای خنک سازی لپ تاپ استفاده کنید. اگرچه اغلب لپ تاپ ها دارای فن هستند اما استفاده از کول پد می تواند کمک زیادی به خنک کار کردن سیستم نماید.
  • استفاده از کیف لپ تاپ: در صورتی که از لپ تاپ خود استفاده نمی کنید سعی کنید آن را در کیف مخصوص خود قرار دهید، کیف هایی که برای لپ تاپ طراحی شده مدل های مختلفی دارند، بهتر است برای جلوگیری از آسیب در هنگام ضربه از کیف هایی استفاده کنید که ضربه گیر دارند.

اغلب افرادی که برای تعمیر لپ تاپ ایسوس Zenbook Duo 14 UX482E به نمایندگی ها مراجعه می کنند دستگاه آنها دچار مشکلاتی شده که انسان در بروز آن دخالت دارد. از صدمات فیزیکی ناشی از سقوط لپ تاپ گرفته تا آب خوردگی ها، استفاده از شارژر غیر استاندارد و مواردی از این قبیل.

اگرچه تعمیر لپ تاپ ایسوس Zenbook Duo 14 UX482E به آسانی انجام می گیرد اما شما به عنوان استفاده کننده همیشه باید مراقب لپ تاپ خود باشید تا از پرداخت هزینه های اضافه جهت تعمیر جلوگیری شود.

لپ تاپ ایسوس Zenbook Duo 14 UX482E 

اجزای لپ تاپ ایسوس Zenbook Duo 14 UX482E:

بدنه

شرکت ایسوس برای زیبایی بیشتر از آلیاژ آلومینیوم در زمینه ساخت Zenbook Duo 14 UX482E استفاده کرده است، استفاده از آلومینیوم علاوه بر زیبایی به استحکام بیشتر لپ تاپ نیز کمک زیادی کرده است.

ضخامت بدنه این مدل لپ تاپ 14 میلی متر بوده و وزن آن 1. 62 کیلوگرم میباشد. بخاطر داشتن وزن سبک، این لپ تاپ گزینه مناسبی برای افرادی است که مدام نیاز به جابجایی آن دارند.

بسیاری از افرادی که برای تعمیر لپ تاپ ایسوس Zenbook Duo 14 UX482E به مراکز تعمیراتی مراجعه می کنند، دستگاه آنها دچار خط و خش، شکستگی و مواردی از این قبیل شده است.

صفحه نمایش

ایسوس برای کاستن وزن دستگاه از صفحه نمایش 14 اینچی در Zenbook Duo 14 UX482E استفاده کرده است. وضوح پنل این صفحه نمایش Full HD بوده و کیفیت خوبی ارائه می دهد. صفحه نمایش برخی لپ تاپ ها دارای محافظ مخصوصی می باشد که برای جلوگیری از شکستگی آن در بخش جلویی پنل قرار گرفته است.

مراجعه کنندگانی که برای تعمیر لپ تاپ ایسوس Zenbook Duo 14 UX482E مراجعه می کنند اغلب صفحه نمایش دستگاهشان دچار آسیب شده است، از مشکل سیاهی بخشی از صفحه نمایش گرفته تا انواع ترک و شکستگی ها که تماما قابل تعمیر هستند.

بلندگوها

لپ تاپ های موجود در بازار اغلب دارای یک، دو و یا چند بلندگوی اختصاصی هستند. آن دسته از لپ تاپ هایی که بلندگوهایی با بیس شفاف و عالی دارند بهترین انتخاب برای خرید هستند، اگر از افرادی هستید که مدام از طریق لپ تاپ اقدام به مشاهده ویدئو می کنید حتما باید به دنبال خرید دستگاهی با صدای بیس و شفاف باشید. لپ تاپ Zenbook Duo 14 UX482E دارای بلندگوی قوی با بیس عالی است، وجود بلندگوهای منحصر به فرد در این لپ تاپ باعث شده تا ما بتوانیم از آن برای بخش مولتی مدیا استفاده کنیم.

بلندگوهای لپ تاپ گاهی دچار مشکل می شوند، از مشکلات رایجی که برای آنها بوجود می آید خش خش کردن، سوختن یکی از آنها، قطعی در بلندگو و مواردی از این قبیل می باشد که تعمیر آن انجام شده و یا با اسپیکر سالم تعویض می شود.

پورت ها

اگر به لبه لپ تاپ ایسوس Zenbook Duo 14 UX482E دقت کنید انواع پورت ها را مشاهده می کنید که از مهم ترین آنها می توان به USB Type-C و همچنین HDMI اشاره کرد.

پورت های لپ تاپ ایسوس در برخی موارد دچار قطعی می شوند که می بایست از نصب بودن درایو آن اطمینان کسب کرد و چنانچه مشکل رفع نشد اقدام به باز کردن لپ تاپ و جایگزین کردن پورت نمود.

پردازنده (CPU)

از موارد مهمی که می توانیم برای  لپ تاپ ایسوس Zenbook Duo 14 UX482E اشاره کنیم بخش پردازنده آن است. شرکت ایسوس از پردازنده بسیار کم مصرف برای این لپ تاپ استفاده کرده است که مدل آن CORE I7 می باشد. سی پی یو اختصاصی این لپ تاپ دارای پردازش گرافیکی GeForce MX450 GDDR6 بوده که به همراه رم 16 گیگابایتی و همچنین هارد SSD مدل 1 ترابایتی مجموعه کاملی را تشکیل می دهد.

بخشی از تعمیر لپ تاپ ایسوس Zenbook Duo 14 UX482E به پردازنده این مدل مربوط می شود که با تجهیزات پیشرفته انجام می گیرد.

لپ تاپ ایسوس Zenbook Duo 14 UX482E انتخاب مناسبی برای خرید است؟

لپ تاپ Zenbook Duo 14 UX482E ویژگی های فوق العاده ای داشته که افراد را ترغیب به خرید و استفاده از آن کرده است، از پردازنده حرفه ای و پرقدرت گرفته تا صفحه نمایش باکیفیت، بدنه آلومینیومی و مواردی از این قبیل.

ایسوس Zenbook Duo 14 UX482E برای افرادی که در بخش های طراحی و یا میکس و مسترینگ فعالیت دارند گزینه مناسبی است.

علاوه بر موارد فوق، تعمیر لپ تاپ ایسوس Zenbook Duo 14 UX482E توسط نمایندگی ایسوس فعال در شهرهای مختلف ایران انجام می گیرد و مشکلی از بابت قطعات این دستگاه در حال حاضر وجود ندارد

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *