نمایندگی ایسوس

فناوری تلفن همراه

زمان مطالعه مطلب 6 دقیقه

من ده ها سال است که با اشتیاق فناوری تلفن همراه را دنبال می کنم. در ابتدا ، دستگاه های تلفن همراه چندان متحرک نبودند و پشت و بازوهای قوی برای کشیدن آنها به اطراف لازم بود. آنها همیشه مجبور بودند در کنار یک پریز برق باشند ، زیرا چیزی به نام باتری وجود نداشت.

فناوری که دستگاه های تلفن همراه را هدایت می کند از آن روزها و به ویژه در ده سال گذشته بسیار پیشرفت کرده است. ابزارهای تلفن همراه کوچکتر ، قوی تر و بسیار مفید شده اند. آنها همه جا هستند و نقشهای فزاینده ای در زندگی بیشتر همه بازی می کنند. در دسترس بودن دستگاه های تلفن همراه به سرعت در سراسر جهان در حال گسترش است و پیشرفت های قابل توجهی در بسیاری از زندگی ها ایجاد می کند.

ارزش آن را دارد که از وسواس ما درباره سخت افزارهای دستگاه های تلفن همراه نازک ، سبک و سازگار استفاده کنیم. در حالی که می پرسید تلفن یا تبلت بزرگ بعدی چه سرگرم کننده ای است ، اما همه چیز نیست. آنچه مهم است این است که چقدر عمیقا زندگی ما را بهبود می بخشد و نقشهای اصلی این ابزارها بر عهده گرفته شده است.

فناوری تلفن همراه ، به شکل تلفن ، تبلت و نوت بوک ، زندگی ما را بهتر از گذشته کرده است. این کار را از بسیاری جهات انجام می دهد ، که مهمترین آنها عادی سازی ارتباطات نیست. ما می توانیم با افرادی که نیاز داریم به آنها دسترسی داشته باشیم ارتباط برقرار کنیم ، چه از نظر کار و چه از نظر ماهیت شخصی. 

ما می توانیم فایلهای مهم را تقریباً در هر نقطه از جهان در عرض چند ثانیه ارسال کنیم تا در مواقع بحرانی کسب و کار مورد بررسی قرار گیرد. ما می توانیم با همکاران در زمان واقعی هر چقدر هم که گسترده باشند همکاری کنیم. ما می توانیم تأیید تصمیمات مهم را در محل دریافت کنیم. فناوری موبایل شیوه کسب و کار را برای ما بهتر تغییر داد. 

تعمیرات موبایل در تهران

روستاییان کشورهای جهان سوم که مراقبت های بهداشتی محلی ندارند می توانند تشخیص داده شوند و تحت درمان توسط ارائه دهندگان خدمات درمانی دور قرار گیرند.

ارتباطات بر توانایی ما برای نزدیک ماندن به دوستان و خانواده تأثیر شگفت انگیزی دارد. ما می توانیم در هر زمان با آنها صحبت کنیم تا از وضعیت آنها مطلع شویم. ما می توانیم چت های ویدئویی داشته باشیم تا نه تنها در تماس باشیم ، بلکه با یک حضور تقریبا فیزیکی ارتباط برقرار کرده و تماس بگیریم. عزیزان می توانند در مناسبت های خاص از فاصله های دور به گونه ای شرکت کنند که گویی در یک اتاق هستند. ما می توانیم چهره های بامزه ای برای بچه هایمان ایجاد کنیم در حالی که نمی توانیم در کنار آنها باشیم ، که بسیار مهمتر از آن است که به نظر می رسد.

سربازان شجاعی که با شجاعت به سرزمین ما در سرزمین های دور خدمت می کنند ، می توانند فرزند تازه متولد شده خود را هزاران مایل دورتر ببینند.

هرگز نتوانسته ایم به اندازه امروزلحظاتمان را با دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذاریم ، و این تا حد زیادی به دلیل فناوری تلفن همراه است. بدون دستگاه های تلفن همراه و فناوری پشت آنها ، مشارکت در شبکه های اجتماعی هرگز به این اندازه رشد نمی کرد. به اشتراک گذاشتن اطلاعات به ظاهر پیش پا افتاده مانند جایی که هستیم ، کارهایی که انجام می دهیم و ظاهر آن بر روابط ما با دوستان و عزیزان تأثیر قابل توجهی می گذارد.

فناوری موبایل به کسانی که در جریان رویدادهای فاجعه بار از جهان قطع شده اند ، صدایی داده است. این صدا می تواند در هنگام وقوع فاجعه محلی به کمک برسد و برای اولین بار این افراد تنها نیستند. آنها می توانند مشکلات خود را با استفاده از ارتباطات تلفن همراه از طریق متن ، صدا و مهمتر از همه تصاویر به اشتراک بگذارند و تغییرات واقعی را ایجاد کنند.

در یک نکته کمتر عمیق ، ما می توانیم کارهای ساده ای مانند پرداخت هزینه پارکینگ در متر را با تلفن های خود انجام دهیم. ما می توانیم دریابیم که کدام اتوبوس را باید سوار شویم و کجا آن را پیدا کنیم. ما می توانیم مکانهایی را که باید در آن قرار بگیریم به طور دقیق پیدا کنیم ، حتی وقتی که هیچ ایده ای در مورد مکان آنها نداریم. ما می توانیم مکانهای جدیدی را کاوش کنیم و چیزهای جدیدی را پیدا کنیم که برای ما جالب باشد ، با کمی تلاش.

ما اطلاعات بیشتری در دست داریم تا هر زمان دیگری در تاریخ. این به طبیعت دوم تبدیل شده است که به سرعت به دنبال منابع مفید برای هر فعالیتی که باید انجام دهیم ، باشیم. ابزارهای ما حتی می توانند پیش بینی کنند که ما به چه اطلاعاتی نیاز داریم و در مواقعی که مفیدتر است آن را ارائه دهیم.

این استفاده های روزانه از فناوری تلفن همراه ، هر چند بیهوده به نظر می رسد ، ما را به جامعه ای محکم تر با یکدیگر تبدیل کرده است. ما از طریق چنین ارتباطاتی دوستان واقعی داریم حتی اگر هرگز آنها را شخصاً ملاقات نکرده باشیم. ما می توانیم با افراد همفکر در سراسر جهان گفتگو کنیم و به همین راحتی با کسانی که دیدگاه های متفاوت دارند بحث کنیم. این باعث می شود گفتگوها هرگز پیش از این امکان پذیر نباشد و دوستی های حاصله به همان اندازه قوی در “زندگی واقعی” است. آنها در حقیقت به زندگی واقعی تبدیل شده اند.

در حالی که فناوری تلفن همراه زندگی روزمره ما را در سطوح مختلف بهبود بخشیده است ، اما کیفیت زندگی را برای بسیاری عمیقا بالا برده است. مراقبت های بهداشتی حوزه ای است که از فناوری تلفن همراه استفاده کرده است ، و در حالی که هنوز در مراحل ابتدایی استفاده از این فناوری قرار دارد ، در حال حاضر پیشرفت های عمیقی را برای بسیاری ایجاد کرده است.

ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی می توانند آزمایشات پزشکی خانگی را از هر کجا مرور کرده و تغییرات مهمی را در مراقبت از بیمار ایجاد کنند. اعضای کادر پزشکی می توانند آزمایشات ضربان ساز را از راه دور با استفاده از تلفن دریافت کرده و برنامه ریزی دستگاه را برای رفع تغییرات در وضعیت بیمار تغییر دهند. پزشکان می توانند تصاویر تشخیصی پیچیده را در تلفن ها مشاهده کرده و شرایطی را پیدا کنند که نیاز به درمان فوری دارد ، در حالی که بیمار در خانه راحت است.

روستاییان کشورهای جهان سوم که مراقبت های بهداشتی محلی ندارند می توانند تشخیص داده شوند و تحت درمان توسط ارائه دهندگان خدمات درمانی دور قرار گیرند. بیماران در مناطقی که مشکلات قابل توجهی با داروهای تقلبی دارند ، می توانند در هنگام خرید از تلفن برای تأیید قانونی بودن یک دارو استفاده کنند. این امر موجب نجات جان افراد و بهبود مراقبت های بهداشتی برای افراد آسیب دیده می شود.

کودکان مبتلا به بیماری هایی مانند اوتیسم از قرص برای کمک به تمرکز و ارتباط با اطرافیان خود استفاده می کنند. بیمارانی که پس از سکته مغزی و آسیب های مغزی بهبود می یابند ، از قرص ها استفاده می کنند تا تأثیر زیادی در بهبودی خود داشته باشند. بیماران در هر سنی از دستگاه های تلفن همراه برای برقراری ارتباط با ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی و عزیزان خود مانند قبل استفاده نمی کنند.

افرادی که بدون شنوایی متولد می شوند دارای ایمپلنت هایی هستند که می توانند با فناوری بی سیم برنامه ریزی شوند که به آنها اجازه می دهد برای اولین بار صحبت کودکان خود را بشنوند. پیام های متنی در تلفن ها تأثیر فوق العاده ای بر ارتباط افراد ناشنوا داشته است. 

تعمیر موبایل ایسوس

گلوکومتر و پمپ انسولین

بیماران دیابتی می توانند سطح گلوکز خود را کنترل کرده و آن را به صورت بی سیم به پمپ انسولین کوچکی منتقل کنند که مقدار کافی را تزریق می کند تا در جایی که نیاز است نگه داشته شود.افراد نابینا می توانند از تلفن های هوشمند نه تنها برای بهبود زندگی خود بلکه برای دستیابی به سطح باورنکردنی استقلال استفاده کنند. این تلفن ها نه تنها با نابینایان صحبت می کنند تا بدانند چه چیزی روی صفحه نمایش داده می شود ، بلکه دارای نرم افزاری هستند که می تواند با خیال راحت آنها را در شهرهای شلوغ راهنمایی کند. فناوری موبایل می تواند به نابینایان در انتخاب لباس برای روز مورد نظر کمک کند. این فناوری در تلفن های هوشمند می تواند تغییرات دریافتی از خرید را اسکن کرده و میزان دریافتی آنها را به آنها بگوید.

این مقاله فقط سطحی را خراش می دهد که مزایای فناوری تلفن همراه امروز را توصیف می کند. این فناوری به سرعت در حال پیشرفت است و با گذشت زمان حتی بیشتر کمک خواهد کرد. ما در عصر خارق العاده ای از فناوری موبایل هستیم و تماشای پیشرفت آن هیجان انگیز است. وقتی متوقف می شوم و به تمام مزایای شگفت انگیزی که از این فناوری به دست می آوریم فکر می کنم ، دچار شگفتی عجیبی می شوم.

جالب است که بدانید تبلت یا تلفن بعدی چگونه می تواند باشد و چه قابلیت هایی دارد ، اما این فقط چیزهای کوچکی است. پیشرفتهایی که در زندگی روزمره ما و به طور کلی در جامعه ظاهر می شود ، چیزی است که واقعاً اهمیت دارد.

فناوری تلفن همراه زندگی ما را غنی می کند.  برقراری ارتباط برای کسانی که در یک خلأ زندگی می کنند امکان پذیر است. این امر عزیزان دور را نزدیک نگه می دارد و بدون توجه به موقعیت افراد درگیر ، دوستی ایجاد می کند. این زندگی را نجات می دهد و مراقبت های بهداشتی را برای کسانی که در غیر این صورت هستند ممکن می سازد. این جهان را به هم نزدیک می کند – یک موقعیت واقعاً شگفت انگیز.

زمان هیجان انگیزی برای تماشای فناوری تلفن همراه است. نمی توان گفت با فناوری آینده نه چندان دور تا کجا پیش خواهیم رفت ، اما سواری فوق العاده ای خواهد بود.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *