نمایندگی تعمیرات کارت گرافیک ایسوس 

ارسال پیک رایگان

سرویس رایگان

پشتیبانی ایسوس

پشتیبانی آنلاین

تیم ایسوس توتال

تیم متخصص

تعمیر کارت گرافیک ایسوس

تعمیرات کارت گرافیک ایسوس

مرکز تعمیرات ایسوس به انجام تعمیر کارت گرافیک ایسوس نیز می پردازد و این کار را توسط تکنسین های حرفه ای و متخصص خود انجام می دهد. کارت گرافیک یا GPU نقش بسیار مهمی را در انواع سیستم های کامپیوتری ایفا می کند و خرابی آن می تواند مشکلات زیادی را در دستگاه شما ایجاد نماید. در مرکز تخصصی تعمیر کارت گرافیک ایسوس انواع لوازم و تجهیزات مدرن و پیشرفته وجود دارد که امکان انجام خدمات با کیفیت را برای تعمیرکاران فراهم می نماید.کارت گرافیک کامپیوتر ممکن است بر اثر عوامل مختلفی مانند دمای زیاد دستگاه به دلیل خرابی فن، وجود نوسانات برق، فرسوده شدن قطعه، نفوذ مایعات به درون سیستم، اجرای برنامه ها و بازی های سنگین و غیره آسیب ببیند. کارت گرافیک در کامپیوتر از آن دست قطعاتی است که در صورت آسیب دیدگی باید هر چه سریع تر تعمیر گردد در غیر این صورت امکان کار کردن با دستگاه برای کاربر وجود نخواهد داشت.

تعمیرات کارت گرافیک ایسوس

تعمیرات کارت گرافیک ایسوس

کارت گرافیک ایسوس از نظر نوع و سرعت پردازش آن حائز اهمیت بوده به همین علت ما در ایسوس توتال که از نمایندگی های رسمی ایسوس در ایران می باشد خدمات تعمیر کارت گرافیک ایسوس را با تکنسین های فنی مسلط بر ساختار این قطعه و حساسیت بالا ارائه می دهیم . در صورت قابل تعمیر نبودن کارت گرافیک با قطعه اورجینال تعویض می شود .تعمیرات کارت گرافیک ایسوس باید در مرکز معتبر تعمیرات آن انجام شود و به دست تعمیرکاران کاربلد سپرده شود.کارت گرافیک دارای حساسیت زیادی است و نیازمند تخصص بالایی در این زمینه است تا بتوان تعمیرات را به صورت حرفه ای انجام داد و مشکل کارت گرافیک را برطرف کرد. مرکز تعمیر کارت گرافیک ایسوس به صورت فوق تخصصی اقدام به تعمیر کارت گرافیک ایسوس در کامپیوترها و لپ تاپ های مختلف می نماید و این کار را با ظرافت و حساسیت بسیار بالایی انجام می دهد. شما می توانید در صورت بروز هر گونه علائمی که نشان دهنده خرابی کارت گرافیک است، به این مرکز مراجعه نموده و از خدمات آن استفاده نمایید.

تعمیر کارت گرافیک ایسوس

عیب یابی کارت گرافیک ایسوس

پس از مراجعه به مرکز تعمیر کارت گرافیک ایسوس اولین گام، عیب یابی دستگاه است. در واقع تعمیرکاران و متخصصین این مرکز در ابتدا با استفاده از دستگاه های پیشرفته و مخصوصی که دارند، کامپیوتر را عیب یابی می نمایند. پس از این که مشخص شد که ایراد کامپیوتر از کارت گرافیک آن است، این قطعه را به قسمت تعمیرات مجموعه ارسال می نمایند. باید توجه داشت که عیب یابی کارت گرافیک مرحله حساسی است و باید دقت زیادی کرد تا ایراد این قطعه به درستی تشخیص داده شود، در غیر این صورت و در صورت تشخیص اشتباه، ممکن است کامپیوتر و کارت گرافیک خراب تر شده و فرد متحمل هزینه های بیشتری جهت انجام تعمیرات گردد.پس از عیب یابی نوبت به تعمیر کارت گرافیک خواهد رسید که این مرحله نیز به اندازه همان مرحله عیب یابی و حتی بیشتر دارای حساسیت است. با توجه به دقت بالایی که در این کار لازم است، توصیه می شود تعمیر کارت گرافیک را حتما به دست متخصصین با مهارت و با تجربه در این کار بسپارید. مرکز تعمیر کارت گرافیک ایسوس به دلیل سابقه بالایی که در این کار دارد و همچنین استفاده از نیروهای متخصص گزینه مناسبی است و قادر به ارائه کار با کیفیت به همراه قیمت متعادل و به صرفه است.

درباره تعمیر کارت گرافیک

نشانه های خرابی کارت گرافیک ایسوس

اما از کجا باید فهمید که کارت گرافیک دچار مشکل شده است و کامپیوتر باید به یک مرکز تخصصی تعمیرات برده شود؟ در صورتی که سیستم شما با انجام بازی های سنگین هنگ می کند، زمانی که بر روی صفحه نمایش کامپیوتر ایسوس شما خطوط افقی سفید نمایش داده می شود، زمانی که صفحه نمایش مات می شود، هنگامی که بعد از نصب درایور گرافیک در کامپیوتر ایسوس ارور Blue Screen نمایش داده می شود، هنگامی که تصویری در صفحه نمایش دستگاه نشان داده نمی شود، زمانی که رنگ ها به صورت شطرنجی مشاهده می شوند و یا زمانی که تصویر بر روی مانیتور گیر می کند می توان تقریبا اطمینان حاصل کرد که ایراد از کارت گرافیک کامپیوتر است و باید هر چه سریع تر تعمیر گردد.

 

خدمات تعمیرات کارت گرافیک ایسوس

  • تعویض و یا ارتقاء کارت گرافیک ایسوس
  • ارائه گارانتی تعمیر کارت گرافیک ایسوس
  • خدمات سرویس در محل برای تعمیرات کارت گرافیک ایسوس 
  • تعمیرات و ترمیم کارت گرافیک ایسوس
  • تعمیرات کارت گرافیک لپ تاپ ایسوس
  • تعمیر کارت گرافیک کامپیوتر ایسوس
  • امشاوره تخصصی قبل از تعمیر کارت گرافیک ایسوس

 

هزینه تعمیرات کارت گرافیک ایسوس

بسته به این که کارت گرافیک کامپیوتر شما تا چه حد آسیب دیده است، میران هزینه تعمیر آن نیز متفاوت خواهد بود. گاهی حتی ممکن است تعمیرکار تشخیص دهد که کارت گرافیک فعلی به درد نمی خورد و قابل تعمیر نیست. در این صورت باید از یک کارت گرافیک نو استفاده کرد که اورجینال بودن آن موضوعی است که باید به آن توجه داشت. ممکن است در برخی مراکز تعمیراتی از کارت گرافیک فیک و تقلبی استفاده شود که قیمت ارزان تری نسبت به انواع اصل آن دارد. البته در این صورت قطعا با خرابی زود هنگام کامپیوتر مواجه خواهید شد و به هیچ عنوان صرفه اقتصادی نخواهد داشت و حتی ممکن است به سایر قطعات سیستم شما نیز آسیب جدی وارد گردد.

در نمایندگی تعمیر ایسوس، کارت گرافیک هایی که مورد استفاده قرار می گیرد کاملا اصل و اورجینال بوده و بابت این که اعتماد مشتری نسبت به این قضیه جلب گردد، گارانتی اصالت قطعه نیز در اختیار وی قرار خواهد گرفت. البته تعویض کارت گرافیک اورجینال هزینه بیشتری را نسبت به قطعه تقلبی نیاز دارد که با توجه به افزایش طول عمر دستگاه توصیه می شود حتما این هزینه را متقبل شده و مانند روز اول از کامپیوتر خود استفاده کنید.

 

نمایندگی کارت گرافیک ایسوس

در نمایندگی تعمیر کارت گرافیک ایسوس علاوه بر فروش اورجینال این قطعه، تعمیرات آن نیز به صورت تخصصی انجام می گیرد. واحدهای مجزایی جهت عیب یابی و تعمیرات در این مرکز به منظور ارتقای سطح کیفی و همچنین رضایتمندی مشتریان مهیا شده است. در تمامی این واحدها متخصصینی حضور دارند که دارای گواهینامه ها و مدارک بین المللی معتبر در حوزه تعمیرات کامپیوتر بوده و تجربه و مهارت بالایی نیز در این کار دارند. به علاوه وجود تجهیزات و ابزار کاری که بر طبق استانداردهای بین المللی طراحی شده اند به ارائه خدمات با کیفیت کمک می کند.

ارائه گارانتی تعمیر در این مرکز باعث می شود تا در صورت خرابی مجدد کارت گرافیک، امکان تعمیر آن به صورت رایگان وجود داشته باشد. البته پس از انجام تعمیرات امکان خرابی قطعه بسیار کم است و این گارانتی صرفا جهت جلب اعتماد و رضایت مشتری به وی ارائه می گردد.

در صورت خرابی کارت گرافیک می توانید با شماره 02145102 مرکز تعمیر کارت گرافیک ایسوس تماس گرفته و جهت دریافت خدمات به صورت حضوری و آنلاین، از مشاورین آن کمک بگیرید.

 

تعمیر کارت گرافیک لپ تاپ ایسوس

 

تعمیر انواع کارت گرافیک ایسوس 

تعمیر کارت گرافیک ایسوس مدل DUAL GTX1060 O6G

تعمیر کارت گرافیک ایسوس مدل ROG STRIX GTX1070TI A8G GAMING

تعمیر کارت گرافیک ایسوس مدل ROG STRIX GTX1070TI 8G GAMING

تعمیر کارت گرافیک ایسوس مدل DUAL GTX1070 O8G

تعمیر کارت گرافیک ایسوس مدل ROG STRIX GTX1060 6G GAMING

تعمیر کارت گرافیک ایسوس مدل EX GTX1050TI 4G

تعمیر کارت گرافیک ایسوس مدل ROG STRIX GTX1050TI O4G GAMING

تعمیر کارت گرافیک ایسوس مدل ROG STRIX GTX1050TI 4G GAMING

تعمیر کارت گرافیک ایسوس مدل ROG STRIX GTX1080 8G GAMING

تعمیرات کارت گرافیک ایسوس مدل TUF GTX1660TI-O6G GAMING

تعمیرات کارت گرافیک ایسوس مدل DUAL GTX1060 O3G

تعمیرات کارت گرافیک ایسوس مدل EX RX570 O4G

تعمیرات کارت گرافیک ایسوس مدل PH GTX1050TI 4G

تعمیرات کارت گرافیک ایسوس 710-2-SL

تعمیرات کارت گرافیک ایسوس مدل PH-GTX1050-2G

تعمیرات کارت گرافیک ایسوس مدل DUAL GTX1660TI O6G

تعمیرات کارت گرافیک ایسوس مدل PH GTX1660TI O6G

تعمیرات کارت گرافیک ایسوس مدل RTX2080S-O8G

تعمیرات کارت گرافیک ایسوس 710-1-SL

تعمیرات کارت گرافیک ایسوس مدل ROG STRIX GTX1660TI O6G-GAMING

تعمیرات کارت گرافیک ایسوس مدل GTX1650-O4G-PH

شرکت ایسوس توتال نمایندگی رسمی ایسوس و مرکز تعمیر و فروش ، ارائه دهنده خدمات تعمیر کامپیوتر ایسوس ، تعمیر مانیتور ایسوس ، تعمیر مادربرد ایسوس و تعمیر تجهیزات کامپیوتر ایسوس می باشد. برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما و شماره 02145102 تماس بگیرید .

نمایندگی ایسوس
آخرین مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *