فهرست مطالب

پرفروش ترین مدل های لپ تاپ ایسوس

برای خرید پر فروش ترین لپ تاپ های ایسوس باید نیازهای خود را در نظر گیرید. اگر به دنبال خرید یک لپ تاپ قابل حمل و سبک هستید، باید یک لپ تاپ از سری ZenBook یا VivoBook را انتخاب و خرید کنید. و یا اگر به دنبال خرید یک لپ تاپ قدرتمند برای گیم یا کارهای حرفه ای می باشید، باید یک لپ تاپ از سری ROG یا ExpertBook را خریداری کنید.

معرفی شرکت ایسوس Asus

ایسوس(ASUS) برندی معروف در تولید قطعات و لوازم الکترونیکی می باشد که در ایران رتبه اول برای خرید لپ تاپ مبتنی بر سیستم عامل ویندوز محسوب می شود. هرکسی که به‌دنبال انتخاب لپ تاپ خوب برای کارهای سنگین یا گیم می باشد، با این فرض که مشکلی با هزینه‌ ندارید اولین برندی که به سراغش خواهید رفت ایسوس می باشد.در تولید لپ تاپ های ایسوس از بهترین پردازنده‌های نسل جدید intel و amd استفاده خواهد شد؛ اینکه لپ تاپ را برای کارهای سنگین یا برای سرگرمی و گیمینگ می خواهید،مدل‌های زیادی در بازار از برند ایسوس موجود می باشد.در مقاله سعی داریم به شما پرفروش ترین مدل های ایسوس را معرفی کنیم.

مدل های لپ تاپ ایسوس

شرکت ایسوس خط تولید اصلی لپ تاپ خود را به چندین مدل مشخص تقسیم کرده که هر کدام بازار هدف و کاربران مشخصی را پوشش خواهد داد . این لپ تاپ ها مناسب با نوع کاربری این خریداران طراحی خواهد شد تا بیشترین بهره وری را در حوزه تخصصی کاربران ایجاد نمایند. البته مدل های دیگری به جز این دست بندی در لپ تاپ های ایسوس مشاهده می شوند، اما تمرکز شرکت ایسوس در سال های اخیر بر روی این مدلها می باشد.
این مدل‌ لپ تاپ ها بر اساس خانواده و سری شناخته خواهند شد که الان با سری خانواده‌های ZenBook، VivoBook، ROG و ROG STRIX، TUF، C، Q و چند مدل دیگر  یا به‌صورت تنها و یا ترکیبی از خانواده‌های بالا می باشند که وجود دارند. از این نسل هم می‌توانیم به خانواده‌های K, X, E, Q, B, V و F اشاره کرد که شامل محصولات پایین رده و کم قیمت محسوب می شوند.
برند ایسوس برای پردازنده‌های گرافیکی از محصولات انویدیا و AMD بکار میبرد.که 3 تا از پر فروش ترین لپ تاپ های ایسوس:

مدل های ProArt Studiobook
این مدل ها برای خالقان آثار هنری و تولید کنندگان محتوا طراحی شده اند. سخت افزار قدرتمند، صفحه نمایش با کیفیت و حتی طراحی منحصر به فرد (برای مثال DIAL در برخی از مدلها)، همه چیز را برای کاربری بهتر این خریداران آماده می کند. البته این سری از لپ تاپ های ایسوس از قیمت بالایی برخوردار هستند، اما عملکرد بی نقص و طراحی زیبا، ارزش خرید لپ تاپ ایسوس را در این سری بالا برده است.

مدل های Expertbook
این نسل از لپ تاپ های ایسوس برای کارهای اداری یا تجاری طراحی شده اند و خریداران آن کارمندان و کارکنان شرکت ها و دفاتر کاری می باشند. تمرکز در این نسل بر روی عملکرد خوب باتری و پردازش قوی می باشد. البته در بیشترین مدل های این لپ تاپ،نه تنها استفاده از نسل های جدید پردازنده مرکزی، همچنین خبری از پردازنده های گرافیکی پیشرفته NVIDIA یا Radeon نمی باشد، اما عملکرد خوب این لپ تاپ ها در انجام کار امور اداری و محاسباتی مثال زدنی می باشد.
وزن کم که برای حمل و نقل آسان و استفاده از انواع قابلیت های ارتباطی از دیگر موارد قابل ذکر در این لپ تاپ می باشد.ایسوس برای حفظ پرستیژ کاری در جلسات و ملاقات های تجاری، تلاش کرده تا یکی از خاص ترین و جذاب ترین طراحی های خود را عرضه کند. همچنین خرید لپ تاپ ایسوس از این مدل برای کاربرانی که در سفرها و ملاقات های کاری نیاز به ارائه محصول و خدمات می باشند، بسیار مناسب است.

لپ تاپ های کروم بوک ایسوس مدل Chromebook
لپ تاپ های کروم بوک در مدل های مختلف تولید می شوند، اما همگی بازار هدف مشخصی را دنبال می کنند. دانش آموزان و کاربرانی که به دنبال استفاده از لپ تاپ برای انجام امور سبکی پردازشی مانند تایپ و یا پروژه های تحصیلی هستند و عمر بالای باتری، وزن کم و هزینه پایین خرید برای آنها اولویت های حیاتی هستند.
البته این را هم در نظر بگیرید که لپ تاپ های جدید کروم بوک ایسوس با کمک از نسل های جدید پردازنده های اینتل و رم بالا توانسته قدرت پردازش بیشتری را از خود به جای بگذارند و برای کارهای روزمره کاری خیلی مناسب می باشند.اگر از طرفداران خدمات گوگل می باشید و به دنبال خرید لپ تاپ ایسوس هستید، می توانید از کروم بوک هایی که مجهز به Chrome OS ایسوس می باشند استفاده کنید.

برند ایسوس یکی از بهترین برندهای لپ تاپ در جهان می باشد. این شرکت طیف گسترده ای از لپ تاپ ها را برای نیازهای مختلف کاربران عرضه می کند.ما در این مقاله به شما 3 تا از پر فروش ترین لپ تاپ های ایسوس را معرفی کرده ایم برای اطلاعات بیشتر به شرکت ایسوس ایران مراجعه نمایید تا به شما اطلاعات بیشتری درباره لپ تاپ های ایسوس ارائه دهند.

سبد خرید