نمایندگی ایسوس

تعمیر لپ تاپ ایسوس در تهران

تعمیرات لپ تاپ ایسوس
زمان مطالعه مطلب 10 دقیقه

تعمیر لپ تاپ ایسوس در تهران خدمات ویژه‌ای در زمینه تعمیرات به کاربران عزیز ارائه میدهد. توصیه همیشگی ما به کاربران، تعمیر لپ تاپ ایسوس در نمایندگی رسمی است. اما امروزه تشخیص این موضوع کمی سخت بوده و مراکز تعمیرات نیز با توجه به پوشش های متنوع و میزان حجم کاری که باعث انتظار های طولانی می گردد، تجربه جذابی را به کاربران ارائه نمی کنند.

با تجربه‌ای بلند مدت و ارتباطات و دانش قوی نمایندگی ایسوس و بازخورد خوب کاربران، بر آن شدیم تا با فراهم کردن تعمیرات لپ تاپ ایسوس در تهران برای کاربران این برند، اطمینان خاطر بیشتری به کاربران برند asus ارائه کنیم.

تعمیرات لپ تاپ در نمایندگی ایسوس

از تعمیر سخت افزار لپ تاپ تا نرم افزار، همه و همه در بخش تعمیرات لپ تاپ Asus قابل انجام میباشد. ما تلاش می‌کنیم با ارائۀ خدماتی مطابق استاندارد برند تایوانی امریکایی ایسوس که شامل استانداردهای بین المللی تعمیرات است، بهترین تجربه خدمات و بهترین خروجی تعمیر را در اختیار کاربران ایرانی قرار دهیم.

تعمیر کامپیوتر در نمایندگی ایسوس

علاوه بر تعمیرات لپ تاپ، نمایندگی ایسوس، خدمات مربوط به تعمیر کامپیوتر را نیز ارائه می دهد. عرصه خدمات این شرکت از سخت افزار تا نرم افزار را شامل می‌شود. اگر نیاز به تعمیر کامپیوتر خود دارید، کافی است به نمایندگی ایسوس در سراسر ایران مراجعه کنید. اما به چه دلیل کاربران در تعمیرات لپ تاپ و کامپیوتر به نمایندگی ایسوس اعتماد می‌کنند؟ در ادامه، ویژگی‌های برجسته کادر فنی مجموعه تعمیرات ایسوس در تهران را ذکر خواهیم کرد که این ویژگی‌ها در کمتر مجموعه‌ای در ایران پیدا خواهد شد.

تعمیرات تخصصی و حرفه ای

آنچه مجموعۀ تعمیرات لپ تاپ ایسوس در تهران را از سایر ارائه‌ دهندگان تعمیرات متمایز می‌کند، بی‌شک تیم حرفه‌ای و کادر متخصصی است که طبق استانداردهای تعمیرات برند ایسوس وسایل کاربران را بررسی می‌کنند. شاغلین بخش تعمیرات نمایندگی ایسوس، از آموزش‌های ویژۀ کمپانی ایسوس برخوردار می‌شوند که آن‌ها را به متخصصینی ماهر تبدیل کرده است. در نظر داشته باشید که تعمیرات برخی از قطعات حساس سیستم‌های کامپیوتری مانند مادربرد یا هارد، به تخصصی ویژه نیاز دارد و از عهدۀ هر کسی برنمی‌آید. نمایندگی ایسوس با استخدام متخصصان حرفه‌ای دنیای تعمیرات، خیال کاربران را از این نظر آسوده کرده است.

تعمیرات با ضمانت در نمایندگی سامسونگ

این نمایندگی با ضمانت تعمیرات خود، مشتریان را بیش از پیش مطمئن کرده است. بنابراین تمام افرادی که اقدام به تعمیرات لپ تاپ یا قطعات آن در نمایندگی ایسوس می‌کنند، از ضمانت کارکرد برخوردار می‌شوند.

تعمیرات در اسرع وقت

با مراجعۀ هر یک از شما عزیزان، یکی از بهترین تعمیرکاران در سریع‌ترین زمان به کار شما رسیدگی می‌کند. از چند ساعت تا چند روز تمام مدتی است که تعمیرات ایسوس وقت می‌گیرد.

تعمیرات با قیمت مناسب

آنچه همیشه این نمایندگی را از دیگر مجموعه‌های تعمیرات متمایز کرده است، قیمت مناسب و خدمات آن در برابر کیفیت است. مجموعۀ ایسوس از قطعات اورجینال برای تعمیرات لپ تاپ استفاده می‌کند. اما این به معنای قیمت‌های نجومی برای تعمیرات نیست. بنابراین نمایندگی ایسوس از پایین ترین تعرفه و در مقابل آن بالاترین کیفیت برخوردار است.

خدمات پس از فروش لپ تاپ

اگر از این نگرانید که پس از تعمیرات لپ تاپ خود، مشکل جدیدی برای لپ تاپ پیش آید و نتوانید از گارانتی اصلی خود استفاده کنید، مجموعۀ ایسوس با ارائه گارانتی معتبر و اصل، کاربران را از خدمات پس از فروش خود مطمئن کرده است. گارانتی شما در صورت مراجعه برای تعمیرات باطل نشده و در ایران گارانتیِ کم‌یابی است.

تعمیرات خدمات در محل

بعضی سیستم‌ها مخصوصاً سیستم آل این وان یا سیستم‌هایی که سنگین‌ وزن‌ هستند، نگرانی مضاعفی برای کاربران ایجاد می‌کنند. مجموعۀ ایسوس با تعمیرات لپ تاپ در محل، این مشکل را نیز حل کرده است. کافی است آدرس محل کار یا منزل خود را برای ما بنویسید تا بعد از هماهنگی‌ها، کارشناس فنی ایسوس برای تعمیرات لپ تاپ در محل حضور یابد. وزن سنگین، دردسرهای احتمالی مثل ضربه حین جابه‌جایی، محدودیت زمانی مشتریان و سایر دلایل، تعمیرات خدمات در محل را به یکی از بهترین خدمات نمایندگی ایسوس تبدیل کرده است.

تعمیر لپ تاپ ایسوس در تهران

تعمیر و تعویض باتری لپ تاپ ایسوس

امروزه بیشتر لپ تاپ‌ها از باتری‌های غیر قابل تعویض توسط مشتریان استفاده می‌کنند و برند ایسوس نیز از این موضوع مستثنی نیست. علت این امر را می‌توان در بهبود طراحی‌ها، پیشرفت تکنولوژی باتری‌ها و در نتیجه طولانی شدن عمر باتری و نهایتاً طراحی متفاوت سلول‌های باتری دانست.

با این حال نقص در باتری و سیستم شارژ لپ تاپ، مشکلی است که بعضاً برای کاربران پیش آمده. با اتمام عمر مفید باتری و خراب شدن آن، باید اقدام به تعویض آن کنید و بهتر است این تعویض توسط متخصصان مجاز و حرفه ای ایسوس صورت گیرد. همچنین شارژ نشدن باتری لپ تاپ ایسوس نیز ممکن است از سلول های باتری یا آی سی شارژ آن بوده یا گاهی دستگاه با وجود اتصال برق، روشن نشود که به دلایل فنی و احتمالات موجود، بهتر است توسط متخصصین نمایندگی ایسوس بازبینی و رفع مشکل شود.

تعمیرات مانیتور لپ تاپ ایسوس

صفحه نمایش یا مانیتور از مهم‌ترین بخش‌های لپ تاپ است که در صورت وارد شدن فشار زیاد یا ضربۀ سنگین به آن، خرابی‌های متعددی در آن ایجاد می‌شود. نمایندگی ایسوس که از گستردگی ضربات احتمالی به مانیتور لپ تاپ آگاه است، متخصصین بسیاری را در زمینه تعمیرات صفحه نمایش تعلیم داده است تا مشکلات کاربران را برطرف کنند.

تعویض ال سی دی لپ تاپ ایسوس

تعویض ال سی دی لپ تاپ ایسوس از حساسیت خاصی برخوردار است، زیرا صفحه نمایش یکی از حساس‌ترین و آسیب‌پذیرترین قطعات موجود در یک لپ تاپ میباشد. به همین دلیل یکی از قطعاتی که بیشترین خرابی و نیاز به تعویض یا تعمیر را دارد، صفحه نمایش لپ تاپ است. تجربۀ متخصصین نمایندگی ایسوس در تعمیر صفحه نمایش لپ تاپ در طی سال‌ها بسیار افزایش پیدا کرده.

تعمیر فلت لپ تاپ ایسوس نیز خدمت دیگری است که در آن، تعمیر یا تعویض فلت اتصال مانیتور و مادربرد انجام شده و در صورت امکان فلت موجود در دستگاه تعمیر می‌شود تا نیازی به تعویض و هزینه بیشتر برای مشتری نباشد.

در نمایندگی ایسوس و شرکت های ارائه کننده گارانتی، به دلیل به کارگیری قطعات اورجینال و ارتباط مستقیم با شرکت ایسوس، امکان تعویض این قطعه با قطعه اصلی و همچنین امکان تعمیر مشکل تاچ صفحه نمایش در لپ تاپ ایسوس برای مشتریان عزیز فراهم شده.

تعمیرات مادربرد لپ تاپ ایسوس

در نمایندگی ایسوس، کارشناسان متخصص در زمینه تعمیرات مادربرد لپ تاپ ایسوس حضور دارند. با دریافت هزینه معقول و با سرعت مناسب، مادربرد را مانند روز اول تعمیر می‌کنند. مادربرد به عنوان یکی از قطعات حساسِ لپ تاپ بوده، و وظیفۀ ایجاد یک شبکۀ عصبی را برعهده دارد. در واقع تعمیرات مادربرد لپ تاپ، به ‌نوعی تعمیر ستون فقرات سیستم است. بنابراین بعد از اتمام تعمیرات، تمامی قطعات و چیپست‌های لپ تاپ شما مجدداً ارتباطی قوی با یکدیگر برقرار می‌کنند و عملکرد لپ تاپ را قوی‌تر می‌کنند.

باید در نظر داشت که این قطعه، بسیار حساس و آسیب‌پذیر میباشد و تعمیرات مادربرد لپ تاپ به تخصصی ویژه نیاز دارد تا بدون ایجاد آسیب، بخش‌های مد نظر تعمیر شوند. علت این امر را می‌توان در نوع ساختار آن جستجو کرد که مانند یک ساندویچ، ساختاری لایه‌ای دارد. بنابراین اگر تعمیرات مادربرد لپ تاپ بدون دقت و تخصص کافی صورت گیرد، ممکن است با کوچکترین ضربه، بخش‌های سالم آن نیز در خطر بیفتد.

در ادامه

موقعیت‌هایی چون ضربه، حرارت بیش‌ از حدِ ناشی از عمل نکردنِ سیستم خنک‌کننده و حتی نفوذ آب، می‌تواند مادربرد لپ تاپ یا سیستم کامپیوتری را در خطر بیندازد. سایر عواملی که منجر به خرابی مادربرد لپ تاپ می‌شوند، شامل نوسانات ناگهانی برق، گرد و غبار زیاد در بدنه لپ تاپ، محدودیت‌های طراحی مادربرد در کارخانه و فرسودگی مادربرد در طی زمان است. در اغلب مواقع و مخصوصاً اگر سیستم گران قیمتی دارید، هزینۀ تعمیرات مادربرد بسیار به‌صرفه ‌تر از خرید یک لپ تاپ یا مادربرد جدید میباشد. مگر اینکه آسیب وارده قابل جبران نباشد.  و در صورت لزوم اقدام به تعمیر مادربرد یا خرید یک مادربرد جدید کنید.

در نمایندگی ایسوس ، متخصصینی که به کار تعمیرات مشغول هستند، توسط نمایندگی رسمی ایسوس آموزش دیده‌اند و از تجهیزات به‌روز استفاده می‌کنند. همچنین تمام این متخصصین با راهنمایی‌های کامل برند ایسوس آشناییت دارند. به همین دلیل، کاربرانی که به نمایندگی ایسوس مراجعه می‌کنند، با اعتماد کامل دستگاه‌های خود را به ما می‌سپارند.

تعمیر سی پی یو لپ تاپ ایسوس

تعمیر سی پی یو لپ تاپ ایسوس، خدمتی تخصصی است که توسط نمایندگی ایسوس به کاربران گرامی عرضه می‌شود. می دانید که سی پی یو، مغز متفکر کامپیوتر و به نوعی نقطه اتصال تمامی قطعات و محاسبات یک لپ تاپ است.

این قطعه به شدت حساس و گران بوده و به نوعی می توان گفت بخش بزرگی از قیمت یک لپ تاپ را این قطعه تشکیل می‌دهد. به همین دلیل بزرگ ترین نگرانی مشتریان عموماً آسیب دیدن این قطعه می‌باشد. هنگام آسیب دیدن این قطعه با توجه به ساختار پردازنده و حساسیت آن، تعمیرات حتما باید توسط مجموعه های تخصصی و به صورت حرفه ای انجام شود. در نمایندگی ایسوس، کادر فنی مجرب و کارشناسان حرفه ای واحد تعمیرات، این خدمت را به مشتریان عزیز ارائه می دهند.

تعمیرات پردازنده لپ تاپ

پردازنده از قطعاتی است که نسبت به سایر قطعات، دیرتر دچار خرابی می‌شود. اغلب، خرابی پردازنده قابل تعمیر نیست و به تعویض پردازنده منجر خواهد شد. در این نمایندگی، هر دو خدمات تعمیرات پردازنده لپ تاپ و تعویض پردازنده برای کاربران عزیز فراهم است.

متخصصین نمایندگی ایسوس بعد از ارزیابی این قطعه، نظر نهایی خود را درمورد قابل تعمیر بودن یا نبودن به شما اطلاع خواهند داد. قابل ذکر است که یک مادربرد خراب باعث خرابی پردازنده می شود.  پس هر چه زودتر اقدام به تعمیر سایر بخش‌های لپ تاپ خود کنید، تا از خرابی پردازنده در امان بمانید.

از دلایل اصلی مشکلات پردازنده، قدیمی بودن دستگاهی است که از آن استفاده می‌کنید. اغلب پس از گذشت چند سال، پردازنده دیگر به قدرت سابق کار نمی‌کند و حتی ممکن است بسوزد و نیاز به تعویض داشته باشد. در مناطقی که گرمای هوا بسیار بالاست، احتمال آسیب پردازنده نیز بالاتر است.

دو دلیل دیگری که مشتریان ناخواسته پردازنده خود را به خرابی می‌کشانند، تحت‌فشار گذاشتن لپ تاپ و نوسانات برق است. هر پردازنده‌ای محدودیت‌های خود را دارد. بنابراین اگر بازی یا نرم‌افزاری اجرا کنید که نیاز به مشخصات فنی فراتر از پردازنده شما دارد، با فشار زیاد وارده بر پردازنده، احتمال سوختن پردازنده را افزایش می‌دهید. نوسانات برق نیز ، با وارد کردن ولتاژهای بسیار بالا به لپ تاپ، پردازنده را خراب می کنند. برای جلوگیری از مراجعه به تعمیرات لپ تاپ، از محافظ برق استفاده کنید و لپ تاپ خود را مستقیم به منبع برق متصل نکنید.

تعمیرات رم لپ تاپ

یکی از خدمات ویژه‌ای که در بخش تعمیرات لپ تاپ ایسوس در اختیار کاربران قرار می‌گیرد، تعمیرات رم لپ تاپ است. تعمیر رم فرآیند سختی دارد و فقط متخصصینی که در سطح اجزاء بسیار کوچک می‌توانند تعمیرات انجام دهند، قادر به تعمیر رم هستند. در اغلب اوقات، رم قابل تعمیر کامل نیست و معمولاً توصیه به تعویض می شود.  مشکلات رم بر عملکرد سی پی یو تأثیر گذاشته و سرعت لپ تاپ را کند می‌کند.

از عوامل اصلی خرابی رم در لپ تاپ ایسوس، ضربه فیزیکی، داغ کردن، نوسانات برق، نقص خودِ محصول و خرابی ماژول‌های رم است. مشتریان بسیاری مشکلات ناشی از رم را گزارش می‌کنند که احتمالاً برایتان ناآشنا نیست. وقتی در طول چند ساعت استفاده، عملکرد لپ تاپ کند شود و لود کردن صفحات طول بکشد، احتمالاً حافظه لپ تاپ به مشکل خورده است. همچنین بسیاری از کاربران می‌گویند گاهی لپ تاپ ناگهانی ری‌استارت می‌شود که دقیقاً یکی از نشانه‌های خرابی رم و نیاز به تعمیر رم لپ تاپ است.

دلایل زیادی برای تعمیرات لپ تاپ ایسوس وجود دارد. برای مثال آیا تا به حال هنگام نصب برنامه‌ها با ارور های عجیب و غریب مواجه شده‌اید؟ ارورهایی که از نصب شدن برنامه‌های جدید جلوگیری می‌کنند و فرآیند نصب ناتمام می‌ماند، نشانه‌ای از نیاز به تعمیرات رم لپ تاپ می باشند. نمایندگی ایسوس با در اختیار داشتن متخصصین حرفه ای و ماهر، رم لپ تاپ ایسوس را به دقت بررسی می‌کند و تمام تلاش خود را برای بهبود آن خواهد کرد.

تعمیر کارت گرافیک لپ تاپ ایسوس

تعمیر کارت گرافیک لپ تاپ ایسوس نیز خدمت تخصصی دیگری است که در نمایندگی ایسوس به کاربران عزیز ارائه می شود. کارت گرافیک لپ تاپ های ایسوس در نوع on-board و Dedicated عرضه شده و مشکلات گرافیکی مرتبط با هر نوع متفاوت است.

در گرافیک های آنبرد، واحد پردازش گرافیک در پردازنده مرکزی قرار گرفته و به نوعی با آن در هم آمیخته و این پیوستگی در صورت خرابی، کار کاربران را سخت می کند. زیرا این نوع از کارت گرافیک با پردازنده مرکزی همراه بوده و امکان تعمیر مستقل برای آن فراهم نمی‌باشد و به همین سبب نیاز به تعمیر یکپارچه یا تعویض آن است.

در گرافیک های مستقل، کار تعمیرات بسیار آسان تر بوده و مشکلات این دست از گرافیک ها به مراتب کمتر از نوع آنبرد میباشد. زیرا مستقل بودن آن، شرایط حرارتی بهتر و بهبود بیشتر قدرت خروجی را به همراه دارند.

در بحث مشکلات کارت گرافیک گاه این قطعه به دلیل ضربه، با کنده شدن اتصالات لحیمی نقطه ای خود با مادربرد، دچار اختلال در کارکرد یا در مواردی بدون تصویر شدن دستگاه است. البته ممکن است مشکلات دیگری مانند اختلال در نمایش تصویر، تغییر رنگ ناگهانی صفحه نمایش و بازگشت به حالت نرمال و مواردی از این دست نیز نشان از مشکل در این قطعه دارد.

به هنگام روبرو شدن با این مشکلات، بهتر است هرچه سریع تر با مراجعه به نمایندگی تعمیرات ایسوس ، لپ تاپ خود را بررسی کنید.

تعمیر قاب لپ تاپ ایسوس

لپ تاپ ها در طول مدت کارکرد خود، شرایط مختلفی را تجربه می کنند. البته این موضوع بیشتر به علت سبک پر جنوب و جوش زندگی افراد در دنیای کنونی میباشد. که سرعت زندگی را بالا برده و به همین دلیل لپ تاپ ها بیش از پیش در معرض این مشکلات میباشند.

حال اولین قسمتی که معمولا آسیب می بیند، بدنه دستگاه‌ها است. از ترک و شکستگی تا در مواردی کنده شدن قسمت های مختلف قاب پوششی، از مثال های این آسیب پذیری می‌باشد.

تعمیرات کیبورد لپ تاپ

یکی از پرکاربردترین بخش‌های لپ تاپ که در طی زمان دچار فرسودگی می‌شود، کیبورد لپ تاپ ایسوس میباشد. بخش تعمیرات ایسوس، تعمیرات کیبورد لپ تاپ مشتریان را در کوتاه ‌ترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت به سرانجام می‌رساند. تعمیرکاران کیبورد، در انواع مشکلات کیبورد از تمیز کردن کیبورد تا درست کردن کلیدهای خراب‌شده، مهارت ویژه‌ای را دارند.

خرابی کیبورد بسیار رایج است. چونکه احتمال ریختن آب یا سایر نوشیدنی‌ها بر روی کیبورد دستگاه، همیشه وجود دارد. کاربرانِ بخش تعمیرات کیبورد لپ تاپ اغلب به دلایل تمیز نکردن کیبورد و گرد و غبار زیاد، تمیز کردن اشتباه، آسیب زدن به کیبورد، ضربات بسیار محکم به کلیدها، ضربه خوردن کیبورد هنگام جابه‌جایی، به ما مراجعه می‌کنند. اگر شما نیز اخیرا با ریختن آب، چای یا قهوه بر روی کیبورد خود دچار مشکل شده‌اید، تعمیر کیبورد لپ تاپ یکی از خدماتی است که روزانه مراجعه کنندگان زیادی برای تعمیر به نمایندگی دارد.

در ادامه

کیبورد ها دارای طراحی ظریفی هستند و فواصل میلی متری در طراحی آنها به این معنا است، که با ورود گرد و غبار و یا کوچک ترین جسم خارجی در این کلید ها خاصیت خود را از دست داده و در برخی اوقات دچار مشکل می‌شوند. برخی اوقات کابل ریبون اتصال کیبورد به مادربرد بر اثر ضربه یا تعمیرات قبلی، اتصال خود با مادربرد را از دست داده یا دچار اختلال می شود، که این موضوع سبب از کار افتادن کیبورد می شود.

در اکثر موارد مشکل کار نکردن صفحه کلید با ری استارت ویندوز حل می‌شود. اما در صورت ادامه دار بودن مشکل و عمل نکردن آن در صفحه BIOS، باید برای چکاپ و رفع ایراد به نمایندگی ما مراجعه کنید.

آنچه خدمات تعمیرات کیبورد این نمایندگی را متمایز می‌کند، سرعت عمل و قیمت منصفانه است. برخی از مجموعه‌های تعمیرات لپ تاپ، برای یک تمیزکاری ساده، از ناآگاهی کاربران استفاده می‌کنند و هزینه‌های بالایی می‌گیرند. برای جلوگیری از برخورد با چنین افرادی، پیشنهاد می‌کنیم به نمایندگی رسمی ایسوس مراجعه کنید تا از اعتبار آن مطمئن باشید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *