نمایندگی ایسوس

نمایندگی لپ تاپ ایسوس

زمان مطالعه مطلب 4 دقیقه

کاربران محترمی که به دنبال خدمات نمایندگی تعمیر لپ تاپ ایسوس در تهران هستند، می توانند با شعب مختلف نمایندگی asus در تهران تماس بگیرند. عملیات تعمیر لپ تاپ asus  در هریک از این شعب، توسط افرادی انجام می شود که دوره های تخصصی را در حوزه آی تی گذرانده اند.

ویژگی های نمایندگی رسمی ایسوس

یک نمایندگی معتبر و رسمی از طریق ویژگی های مختلفی از سایر مراکز متمایز می شود. این ویژگی ها در نمایندگی ایسوس شامل قانونی و رسمی بودن، استفاده از تجهیزات پیشرفته و مدرن، گزینش تکنسین های فنی متبحر کشور،  به روز بودن محصولات فروشگاهی، ارائه صدور گارانتی معتبر و سرویس های پس از فروش و هم در بخش تعمیرات ایسوس می باشد. نمایندگی ایسوس عضو اتحادیه فناوران رایانه  و به همین دلیل خود را ملتزم به تبعیت از قوانین صنفی می‌داند.

 

نمایندگی ایسوس طی سال ها تجربه ی درخشان در زمینه خدمات رسانی به کاربران را در کارنامه خود داشته که این موضوع سبب اعتماد بیش از هزاران نفر از هموطنان عزیزمان به این مرکز می‌باشد. با نگاهی به آمار مشتریان مراجعه کننده به این مجموعه، نشان می دهد که توانسته با ارائه خدمات مطلوب و باکیفیت موجب رضایتمندی حداکثری آنها شده و خاطره ای خوب در ذهن آنان به جا گذاشته است. وجود کادر متعهد و مسئولیت پذیر از دیگر ویژگی های نمایندگی ایسوس می باشد که در فرآیند فروش و تعمیر محصولات ایسوس، بیش از همه وجدان کاری خود را مد نظر قرار می دهند.

نمایندگی ایسوس در تهران

مهم نیست که در کجای پایتخت باشید از شمال تهران گرفته تا جنوب، شرق و غرب یا با مراجعه به شعبه‌های متعدد نمایندگی ایسوس در تهران می‌توانید از خدمات این مرکز استفاده کنید یا برای استفاده از خدمات عیب‌یابی و تعمیرات آل این وان، پروژکتور، تجهیزات شبکه و کامپیوتر ایسوس می‌توانید با این مرکز تماس بگیرید تا تعمیرکاران آن به منزل شما در هر منطقه و محله تهران که هستید اعزام می‌شوند.
تکنسین‌های این مرکز با تماس شما به آدرس مورد نظر مراجعه می‌کنند و با دقت و سرعت بالایی خدمات، سرویس، عیب‌یابی، تعمیرات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری دستگاه ایسوس را به شما ارائه می‌دهند. اینگونه می‌توانید به صورت چشم‌گیری در هزینه و زمان خود صرفه‌جویی کنید.

نمایندگی ایسوس در غرب تهران

نمایندگی ایسوس در شرق تهران خدمات عیب‌یابی و تعمیرات دستگاه‌های ایسوس را به کاربران تهرانی در تمامی مناطق و محله‌های شرق تهران از تهران نو گرفته تا حشمتیه، وحیدیه، پیروزی، شمس‌آباد، نظام‌آباد، نارمک و … ارائه می‌دهد.
درصورتی که با مشکلی در دستگاه ایسوس مواجه شدید علاوه‌بر اینکه می‌توانید به صورت حضوری به شعبه نمایندگی ایسوس در شرق تهران مراجعه کنید می‌توانید دستگاه معیوب شده خود را به شعبه مرکزی این نمایندگی در منطقه ستارخان تهران ارسال کنید تا مورد عیب‌یابی و تعمیر قرار بگیرد. درضمن اگر به خدمات تعمیر آل این وان، پروژکتور، تجهیزات شبکه و کامپیوتری ایسوس نیاز داشتید می‌توانید با این مرکز تماس بگیرید تا تعمیرکاران آن به آدرس مورد نظر شما اعزام شوند.

 

نمایندگی رسمی آل این وان ایسوس در تهران

اقداماتی همچون بازیابی اطلاعات، رفع مشکل کاهش سرعت اجرای برنامه ها، ویروس کشی، نصب برنامه ها، تعمیر هنگ کردن سیستم در حین اجرای برنامه ها، بروز رسانی و نصب سیستم عامل، رفع مشکلات مربوط به اتصال به اینترنت و تعمیر کرش کردن سیستم، در واحد تعمیر تخصصی آل این وان ایسوس در تهران انجام می شوند.
همچنین همکاران ما برای رفع ایرادهای سخت افزارهای این دستگاه، اقداماتی مثل تعمیر و تعویض ال سی دی، تعمیر دیسک سخت، رفع مشکلات تصویر، تعمیر و تعویض رم، تعمیرات تخصصی کارت گرافیک، تعویض فن، رفع مشکلات بوت، تعمیر و تعویض بدنه، تعمیر ال سی دی و ال ای دی را انجام می دهند.

نمایندگی مجاز لپ تاپ ایسوس در تهران

تعمیر لپ تاپ ایسوس fx506

 مشخصات نمایندگی ایسوس در تهران

مشتری مداری و احترام به خواسته های مشتریان گرامی، استفاده از قطعات اورجینال در تعمیرات، بهره مندی از تجهیزات مدرن، برگزاری کلاس های آموزشی در سطوح پیشرفته و فوق پیشرفته جهت به روز رسانی دانش متخصصین، واحد ارتباط با مشتریان یا CRM   که خدمات انجام شده را به دقت کنترل و بررسی می نماید، ارائه ی خدمات بر اساس اصول و استانداردهای جهانی و…. برخی از مشخصات نمایندگی ایسوس در تهران می باشد.

گارانتی لپ تاپ های ایسوس به چه صورت است؟

گارانتی لپ تاپ های ایسوس به صورت یکپارچه است و تا 24 ماه دستگاه شما را پشتیبانی می‌کند. این پشتیبانی شامل مواردی می‌شود که دستگاه بدون اسیب دیدگی و خطای کاربر دچار مشکل شده باشد.

عمر باتری در لپ تاپ های ایسوس چقدر است؟

عمر باتری در این لپ تاپ ها بسته به استفاده کاربران دارد که در طول روز انجام می‌دهیند. بدون شک هنگام فعالیت‌هایی مانند کارهای گرافیکی سنگین، رندرینگ، بازی و فعالیت هایی از این قبیل، مدت زمان ماندگاری باتری کمتر از زمانی است که شما در حال مطالعه یک مقاله و یا تماشای سریال هستید.

در پایان

نمایندگی ایسوس با توجه به نیاز کاربران به مراجعه به یک مرکز معتبر و مجاز، خدمات تخصصی تعمیرات محصولات ایسوس را انجام می دهد. این خدمات مرتبط با محصولات ایسوس اعم از لپ تاپ، مادربرد، سرور، رایانه شخصی، قطعات شبکه، پروژکتور و …. ب

نمایندگی ایسوس مجهز به پیشرفته و بروزترین امکانات و تجهیزات بوده و از برترین تعمیرکاران و متخصصان در حیطه تعمیرات بهره می برد. توصیه می کنیم جهت آشنایی بیشتر با خدمات نمایندگی ایسوس مرکز سخت افزار ایران مطالب وب سایت رسمی ایسوس را از دست ندهید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *