نمایندگی ایسوس

ویروسی شدن لپ تاپ ایسوس و حذف ویروس

ویروسی شدن لپ تاپ ایسوس
زمان مطالعه مطلب 4 دقیقه

بدون شک شما هم گاهی لپ تاپت خود را به اینترنت وصل میکنید و از قابلیت های متنوع دنیای وب استفاده میکنید. یا ممکن است فلش و هاردهای جانبی رو به سیستم وصل کنید. بنابراین احتمال ویروسی شدن لپ تاپ در این شرایط خیلی زیاد است. به نظر شما چطور می توان از نفوذ ویروس ها و بدافزارها به لپ تاپ و کامپیوتر جلوگیری کرد؟ گاهی یه فایل ویروسی رو ذخیره میکنیم و بعد از باز کردن متوجه میشویم که سیستم درست کار نمیکند و دچار مشکل شده است. حتی ممکن است مساله جدی تر باشد و آن ویروس، مانع از کار کردن لپ تاپ شود یا کل اطلاعات شما رو پاک کند. بنابراین خیلی مهم است که از نفوذ ویروس ها و فایل های آلوده به رایانه پیشگیری کنید. با توجه به اهمیت این مساله، در ادامه مطلب روشهای جلوگیری از ویروسی شدن لپ تاپ ایسوس را به شما دوستای عزیز آموزش میدهیم.

 

 

روش‌های جلوگیری از ویروسی شدن لپ تاپ ایسوس از طریق Windows Defender

خوب است بدانید که ویندوز از یک ابزاری به نام Windows Defender برخوردار است که مانع از ورود انواع برنامه‌ها و فایل‌های تقلبی و مشکوک به داخل ویندوز می‌شود. از این‌رو ابزار Windows Defender قادر به ویروس کشی سیستم شما نبوده و امکان اینکه شما بتوانید با استفاده از این ابزار لپ تاپ ایسوس خود را ویروس کشی کنید، نیز وجود ندارد و تنها قادر هستید تا با کمک آن مانع از ویروسی شدن دستگاه خود شوید.این ابزار دارای ویژگی‌های منحصر بفردی است.

اگر قصد فعال کردن ابزار Windows Defender را دارید، به آسانی می‌توانید به بخش سرچ منوی استارت شدن وارد شوید و ابزار Windows Defender را جستجو نمایید و سپس آن را باز کنید. در این مرحله یک پنجره جدید به شما نمایش داده می‌شود که باید در بخش Virus & Threat Protection، بر روی گزینه Manage Settings کلیک نمایید. پس از این باید گزینه Real-time protection را در حالت ON قرار دهید.

 

نحوه ویروس کشی لپ تاپ ایسوس با کمک آنتی ویروس اصل

تا این قسمت مطالب لازم در رابطه با روش جلوگیری از ویروسی شدن لپ تاپ ایسوس را ذکر کردیم و اکنون باید بدانید که اگر ابزار Windows Defender غیر فعال باشد و دستگاه شما ویروسی شد، باید چه اقدامی انجام دهید. بهترین راه برای از بین بردن ویروس نصب یک نرم افزار قابل اعتماد آنتی ویروس است. این نرم افزارها به شکلی طراحی شده تا تهدیدها را شناسایی و قرنطینه کنند، قبل از آن که آسیبی وارد کنند یا لپ تاپ شما را آلوده کنند. اسکن پوشه های مشکوک در ایمیل ها و وبسایتها از دیگر خدمات این نرم افزارها محسوب می گردد. دائما آپدیت های جدیدی برای این نرم افزارها منتشر می گردد تا تهدید های جدید و هم چنین مراقبت در مقابل نرم افزارهای جاسوسی و بد افزارهای جدید را داشته باشید. با وجود نسخه های آنتی ویروس بسیار به صورت آنلاین و رایگان، بهترین کار خرید آنتی ویروس از یک برند شناخته شده و متخصص در این زمینه است.

مهمترین ویژگی‌های Windows Defender چیست؟

با توجه به مطالب ذکر شده در قسمت قبل دانستیم که Windows Defender ابزاری بوده که خود ویندوز از آن برخوردار است. ویژگی‌های منحصر بفرد بسیاری در این ابزار نهفته است شناسایی تمامی فایل و نرم افزار‌های مشکل دار به صورت خودکار است. از مهمترین کاربردهای این سرویس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

محافظت از لپ تاپ هنگام وب گردی

محافظت از لپ تاپ در برابر نصب نرم افزارها به صورت ناخواسته

محافظت از لپ تاپ در برابر ویروس ها

جلوگیری از سرقت هویت و اطلاعات شما

جلوگیری از نصب انواع کرم ها، تروجان ها و روت کیت ها

مهمترین نشانه‌های ویروسی شدن لپ تاپ ایسوس چیست؟

در ادامه این مطلب می‌خواهیم شما را با مهمترین نشانه‌های ویروسی شدن لپ تاپ ایسوس آشنا کنیم. از مهمترین و بارزترین علائم ویروسی شدن لپ تاپ ایسوس، کارکرد بسیار آهسته و کند مرورگر مورد نظر است. با این حال در بسیاری از مواقع کند شدن دستگاه می‌تواند یکی از نشانه‌های ویروسی شدن سیستم مورد نظر باشد. یکی دیگر از نشانه های ویروسی شدن لپ تاپ ناپدید شدن فایل ها است. همچنین اتصال ضعیف به شبکه می تواند از نشانه های ویروسی شدن لپ تاپ ایسوس باشد.

ویروس کشی لپ تاپ ایسوس

هزینه ویروسی کشی لپ تاپ ایسوس چقدر است؟

بهترین اقدام پیدا کردن یک نمایندگی ایسوس معتبر و مراجعه به آن است. سپس شما باید از آن‌ها درخواست کنید تا یک آنتی ویروس اصل را بر روی دستگاه شما نصب و راه‌اندازی نمایند. علاوه‌ بر این اگر شما قصد اطلاع از قیمت دقیق ویروس کشی سیستم خود دارید، به راحتی می‌توانید از طریق تماس تلفنی و یا پشتیبان آنلاین نمایندگی‌های معتبر در کمترین زمان ممکن از نرخ دقیق آن مطلع شوید.

مهمترین سوالات مرتبط

1. نحوه پاک سازی ویندوز ۱۰ به چه شکلی انجام می‌شود؟

در صورتی‌که شما هیچ کدام از آنتی ویروس‌های خارجی را استفاده نکرده‌اید، خیلی راحت می‌توانید نسبت به فعال کردن Windows Defender خود اقدام نمایید و از این طریق سیستم خود را با استفاده از آن اسکن کنید.

2. آیا تمامی لپ تاپ‌های ایسوس از محافظت داخلی در برابر ویروس برخوردار هستند؟

پاسخ این پرسش بله است. بدون شک همکاری کردن McAfee با Asus این ضمانت را در پی دارد که لپ تاپ مورد نظر باید حداقل یک ماه قبل از خریداری یک کلید محصول جهت آنتی ویروس خود، محافظت نماید.

3. چگونه یک ویروس سبب آلوده شدن لپ تاپ و کامپیوتر می‌شود؟

خوب است بدانید که ویروس‌ها این قابلیت را داشته تا به روش‌های مختلف به لپ تاپ یا کامپیوتر شما وارد شوند که در بسیاری از مواقع با استفاده از پیوست ایمیل، در زمان دانلود کردن فایل‌های مختلف از اینترنت و همچنین بعد از بازدید کردن از یک وب سایت آلوده و ویروسی این اتفاق رخ می‌دهد.

4/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *