نمایندگی تعمیرات کارت صدا ایسوس 

ارسال پیک رایگان

سرویس رایگان

پشتیبانی ایسوس

پشتیبانی رایگان

تیم ایسوس توتال

تیم متخصص

تعمیر کارت صدا ایسوس

کارت صدا ایسوس

تعمیرات کارت صدا ایسوس

کارت صدا ایسوس قطعه ای ضروری و یکی از قطعات سخت افزاری رایانه ها می باشد و منجر به  پخش و ضبط صدا می شود از این رو تعمیر کارت صدا ایسوس از اهمیت بالایی برخوردار است . اگر کارت صدا ایسوس شما دچار مشکل خرابی شود باعث عدم بخش صدا می شود .نام دیگر کارت صدا ، کارت صوتی می باشد . تعمیرات کارت صدا ایسوس باید توسط تکنسین های ماهر و مسلط بر آن انجام شود اگر کارت صدای ما قابلیت تعمیرات داشته باشد متخصصان ما با بهترین کیفیت کارت صدا را تعمیر می کنند در غیر این صورت تعویض کارت صدا برای دستگاه شما انجام می شود .

تعمیر کارت صدا ایسوس

عیب یابی کارت صدا ایسوس به صورت تخصصی

در نمایندگی تعمیرات ایسوس، در ابتدا عیب یابی کارت صدا  ایسوس به صورت فوق تخصصی انجام می گیرد. برای پیدا کردن ایراد این قطعه در ابتدا متخصصان با تجربه این مرکز به صورت دقیق به بررسی آن به صورت چشمی پرداخته و تا حدودی ایراد آن را متوجه می شوند. پس از آن دستگاه ها و تجهیزات مخصوصی وجود دارد که با استفاده از آنها امکان عیب یابی کارت صدا وجود خواهد داشت. در واقع این دستگاه ها تشخیص می دهند که آیا کارت صدا سوخته است یا دچار خرابی جزئی شده است.در ادامه پس از این که ایراد قطعه به صورت دقیق تشخیص داده شد، به بخش تعمیرات فرستاده شده و نسبت به تعمیر کارت صدا ایسوس  اقدام خواهد شد.

کارت صدا چیست

خدمات تعمیر کارت صدا ایسوس

در صورتی که هیچ گونه صدایی از کامپیوتر شما شنیده می شود، نگران نباشید. تعمیر کارت صدا ایسوس کار دشواری نبوده و می توان با مراجعه به مرکز تعمیرات ایسوس به تعمیر این قطعه پرداخت. گاهی ممکن است خرابی این قطعه جزئی باشد و با هزینه اندکی تعمیر گردد. گاهی نیز ممکن است کارت صدا به طور کامل سوخته باشد و در این صورت نیاز به تعویض قطعه با یک کارت صدای جدید باشد.کارشناسان و متخصصین فعال در مرکز تعمیرات و نمایندگی ایسوس، با تجربه و مهارت فنی بالایی که دارند قادر به انجام انواع خدمات ترمیم و تعمیر کارت صدا ایسوسو همچنین تعویض آن می باشند. در صورت نیاز به تعویض قطعه، کارت صدا در انواع مختلفی وجود دارد که بسته به نظر کارشناس و همچنین مشتری، می توان هر یک را مورد استفاده قرار داد.

درباره تعمیرات کارت صدا ایسوس

تولید صدا در کامپیوترها توسط قطعه ای سخت افزاری به نام کارت صدا صورت می گیرد. این قطعه سیگنال ها را برای پخش شدن از طریق بلندگوها آماده می کند و سیگنال های ورودی را نیز از میکروفون دریافت می نماید. خراب شدن کارت صدا باعث می شود تا امکان شنیدن هیچ گونه صدایی از کامپیوتر وجود نداشته باشد. بنابراین تعمیرات کارت صدا از مهم ترین خدمات تعمیراتی است که باید هر چه سریع تر انجام گیرد. نمایندگی تعمیرات ایسوس با برخورداری از تعمیرکاران و تکنسین های حرفه ای و با تجربه، قادر به تعمیر کارت صدا ایسوس در انواع مختلف است. در این مرکز عیب یابی های اولیه با استفاده از دستگاه های پیشرفته و به روز انجام گرفته و در ادامه تعمیرات آن به صورت تخصصی صورت می گیرد.

خرابی های متداول در کارت صدا ایسوس

اما چه زمان باید برای تعمیر کارت صدا به مرکز ارائه دهنده خدمات تعمیرات کامپیوتر مراجعه نمود؟ در صورتی که نشانه هایی را در دستگاه خود مشاهده نمودید، توصیه می شود حتما به نمایندگی تعمیرات ایسوس مراجعه نموده و نسبت به تعمیرات کارت صدا اقدام نمایید. از جمله این مشکلات رایجی که در کارت صدا اتفاق می افتد می توان به سوختگی برد اصلی کارت صدا، عدم نصب درایور کارت صدا در کامپیوتر، سوختگی و خرابی قطعات روی برد کارت صدا، قطع شدن کلی صدا، وجود نویز و سوت در صدای خروجی، قلع مردگی کارت صدا، اتصالی برد کارت صدا، عدم کارکرد پورت خروجی اسپیکر کارت صدا، سولفات برد کارت صدا و عدم کارکرد پورت ورودی میکروفن و هدفون کارت صدا اشاره کرد.در صورتی که هر یک از مشکلات گفته شده در کارت صدای کامپیوتر شما مشاهده شد، نیاز است تا در اولین فرصت آن را به یک تعمیرگاه مجاز و معتبر برده و از انجام هر گونه دستکاری آن خودداری نمایید.

پخش صدای خش خش

گاهی اوقات از بلندگو یا اسپیکر سیستم صدای خش خش یا وز وز شنیده می شود . برای رفع آن می توانید جای شکاف کارت صدا را تغییر دهید و این صدا را برطرف کنید . اما ممکن است علت صدای خش خش از نزدیکی کابل برق به کارت صدا باشد که برای رفع آن باید از هم دور شوند . اگر با این دو راهکار مشکل کارت صدا باقی ماند می توانید برای تعمیر کارت صدا ایسوس خود با نمایندگی ایسوس تماس بگیرید.

مشکلات رایج کارت صدا ایسوس

  • سوختگی برد اصلی کارت صدا
  • سوختگی و خرابی قطعات روی برد کارت صدا
  • عدم نصب درایور کارت صدا در کامپیوتر
  • قطع شدن کلی صدا
  • صدا از هدفون پخش اما صدایی از اسپیکر ها نمی آید
  • وجود نویز و سوت در صدای خروجی
  • اتصالی برد کارت صدا
  • عدم شناسایی کارت صدا توسط ویندوز
  • قلع مردگی کارت صدا
  • سولفات برد کارت صدا
  • عدم کارکرد پورت خروجی اسپیکر کارت صدا
  • عدم کارکرد پورت ورودی میکروفن و هدفون کارت صدا

هزینه تعمیر کارت صدا ایسوس

تعمیر کارت صدا معمولا هزینه زیادی را به دنبال نخواهد داشت و البته این میزان بستگی به نوع خرابی و نوع کارت صدا دارد. با توجه به این که کارت صداها در انواع متنوعی وجود دارند، ممکن است تعمیرات آنها نیز نیاز به ترفندهای مختلفی داشته و در نتیجه هزینه ها متفاوت خواهد بود.در صورتی که کارشناس تشخیص دهد که کارت صدا نیاز به تعویض دارد، طبیعتا نیاز به صرف هزینه بیشتری خواهد بود. در صورت استفاده از کارت صداهای حرفه ای باید هزینه بیشتری را پرداخت نمود اما کارت صداهای با قیمت مناسب تر نیز در بازار وجود دارد که می توان از آنها استفاده نمود.

در مرکز تعمیرات ایسوس، از کارت صداهایی استفاده می شود که کاملا اورجینال و اصل بوده و در نتیجه از کیفیت بالاتری نیز برخوردار خواهند بود. در این مرکز هزینه ها به صورت کاملا شفاف در اختیار مراجعه کننده قرار داده می شود و تلاش شده است تا دستمزدها تا حد امکان پایین آورده شود و به جای آن از قطعات اصل استفاده شود تا در نهایت هزینه کلی کاهش یابد.

نمایندگی تعمیر کارت صدا ایسوس

معتبرترین مرکزی که انواع خدمات تعمیرات کامپیوتری از جمله تعمیرات کارت صدا را انجام می دهد، نمایندگی تعمیرات ایسوس است. در این مرکز از تعمیرکاران و متخصصینی استفاده شده است که دارای گواهینامه های معتبر فنی و حرفه ای و مدارک بین المللی تعمیرات کامپیوتر هستند. علاوه بر آن استفاده از متدهای روز دنیا و همچنین تجهیزات و ابزار کار استاندارد باعث می شود تا این مرکز خدمات خود را به صورت فوق تخصصی ارائه دهد.

مزیتی که استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات ایسوس دارد این است که پس از انجام تعمیرات، به مشتریان گارانتی تعمیرات اعطا می گردد. با وجود این گارانتی، در صورتی که دستگاه مجددا دچار خرابی مشابهی گردد به صورت رایگان توسط متخصصین این مرکز قابل تعمیر خواهد بود.همچنین در صورتی که کارت صدا تعویض گردد، گارانتی اصالت قطعه به افراد ارائه می گردد که نشان از اصل بودن قطعه است. این گارانتی ها تنها در نمایندگی تعمیرات ایسوس ارائه شده و به همین دلیل این مرکز از اعتبار بالایی برخوردار می باشد.

ایسوس توتال مرکز تعمیرات تخصصی ارائه دهنده خدمات تعمیر کارت گرافیک ایسوس ، تعمیر مادربرد ایسوس ، تعمیر مانیتور ایسوس ، تعمیر کامپیوتر ایسوس ، تعمیر آل این وان ایسوس و تعمیر سرور ایسوس می باشد .

تعمیرات کارت صدا/مرکز تعمیرات کارت صدا/تعمیرات کارت صدا حرفه ای/تعمیرات تخصصی کارت صدا/

نمایندگی ایسوس
مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *