نمایندگی ایسوس

تعمیر تبلت ایسوس ZenPad z10

تعمیر تبلت ایسوس ZenPad z10
زمان مطالعه مطلب 4 دقیقه خانه » وبلاگ » تعمیر تبلت ایسوس ZenPad z10

این روزها با پیشرفت تکنولوژی بسیاری از امور روزمره به صورت الکترونیکی و از طریق اینترنت انجام می­گیرد. همچنین در شرایط شیوع ویروس کرونا یکی از لوازم ضروری برای تحصیل کودکان و نوجوانان تبلت یا لپ­تاپ است که بتوانند در کلاس­های آنلاین شرکت کنند و با دبیران خود در ارتباط باشند. اگر شما هم مثل بسیاری از افراد قصد دارید برای فرزند خود تبلت تهیه کنید، احتمالا به خاطر تعدد و تنوع انواع مدل­های تبلت در بازار گیج خواهید شد. اما نگران نباشید؛ ما امروز قصد داریم تبلت ایسوس ZenPad z10 که یکی از بهترین تبلت­های موجود در بازار می­باشد را به شما معرفی نماییم و همچنین به ایرادات احتمالی و نحوه تعمیر تبلت ایسوس ZenPad z10 بپردازیم. با ما همراه باشید.

فهرست مطالب

معرفی تبلت ایسوس ZenPad z10

تبلت ایسوس ZenPad z10 یکی از برترین تبلت­های اندروید کمپانی ایسوس است که با طراحی زیبا و کاربردی و برخورداری از امکانات فراوان محبوبیت زیادی در بین خریداران پیدا کرده است. این دستگاه دارای نمایشگر 9.7 اینچی بوده و تصاویر را کاملا شفاف و واضح نمایش می­دهد. علاوه بر این رزولوشن 1536 در 2048 پیکسلی این تبلت سبب می­شود کیفیت تصاویر بالاتر رفته و تجربه کاربری بهتری را رقم بزند. تبلت ایسوس ZenPad z10 دارای باتری قدرتمندی با ظرفیت 7800 میلی­آمپر در ساعت است که قابلیت کار کردن تا 10 ساعت مداوم را دارد.

این تبلت دارای اسپیکرهای استریو می­باشد که قابلیت پخش صدای آن را چندین برابر افزایش می­دهد و صدای موسیقی، ویدیوها و… را کاملا واضح و رسا پخش می­کند. تبلت ایسوس ZenPad z10 بدنه محکمی به ابعاد 242 * 166* 7 میلی­متر دارد که در مقابل ضربات تا حد بالایی مقاوم است و در صورت افتادن یا برخورد جسم خارجی با آن به راحتی خط و خش برنمی­دارد. همه این قابلیت­ها سبب شده است تبلت ایسوس ZenPad z10 به محصولی پرطرفدار و محبوب تبدیل شود و افراد زیادی برای فعالیت­هایی نظیر تحصیل، شغل، سرگرمی، تولید محتوا و نظایر این­ها از تبلت ایسوس استفاده کنند.

مشخصات فنی تبلت ایسوس ZenPad z10

مشخصات فنی و توضیحات تکمیلی این محصول در زیر قید شده است:

  • سیستم عامل: اندروید نسخه 6.0 (مارشمالو)
  • نوع صفحه نمایش: صفحه لمسی خازنی
  • وضوح تصویر: 264 پیکسل در هر اینچ
  • سیم­کارت: نانو سیم­کارت
  • وزن: 490 گرم
  • حافظه داخلی: 32 گیگابایت
  • حافظه رم:3 گیگابایت
  • دوربین اصلی: 8 مگاپیکسل
  • دوربین جلو: 5 مگاپیکسل
  • سایر امکانات: بلوتوث، GPS، قابلیت چند لمسی، نمایش فایل­های متنی، ویرایش ویدیو و تصویر

تعمیر تبلت ایسوس ZenPad z10

در کیفیت و قدرتمندی تبلت­های ایسوس شکی نیست اما با اینحال این تبلت نیز ممکن است مثل خیلی از ابزارهای هوشمند پس از مدتی استفاده، دچار اختلالات یا آسیب­های جزئی شود. این مشکلات در تبلت ایسوس اغلب مربوط به نقص­های نرم­افزاری هستند که به سادگی قابل حل می­باشند. مسائلی از قبیل شارژ نشدن دستگاه، خاموش شدن ناگهانی تبلت، هنگ کردن، اجرا نشدن برنامه­ها و… از جمله مواردی است که ممکن است شما را به زحمت بیاندازند و مجبور شوید نسبت به تعمیر تبلت ایسوس ZenPad z10  اقدام کنید.

نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که جهت تعمیر تبلت ایسوس ZenPad z10 به مراکز نامعتبر مراجعه نکنید چرا که ممکن است با استفاده از قطعات نامرغوب و غیر اصل صدمات جدی­تری به دستگاه شما وارد شود. بنابراین چنانچه قصد تعمیر تبلت خود را دارید بهتر است به مراکز معتبر و کارشناسان باتجربه و متخصص مراجعه فرمایید.

سوالات متداول

  • چرا تبلت ایسوس روشن نمی­شود؟

پاسخ: روشن شدن تبلت یکی از مشکلاتی است که ممکن است شما هم تا به حال با آن مواجه شده باشید. در چنین حالتی ممکن است علت روشن نشدن تبلت، ویروس­های نرم­افزاری یا اختلال در هارد باشید.  ابتدا مطمئن شوید که دکمه پاور تبلت سالم است و کار می­کند. پس از آن کابل شارژر را بررسی کنید زیرا ممکن است روشن نشدن تبلت به دلیل خالی شدن باتری باشد. اگر تبلت را به شارژ زدید و باز هم روشن نشد، پیشنهاد می­کنیم به یک کارشناس مراجعه کرده و از او کمک بگیرید.

  • دلیل بالا نیامدن تبلت ایسوس چیست؟

پاسخ: اگر تبلت شما بالا نمی­آید و روی آرم شرکت گیر می­کند احتمالا اختلالی در هارد دستگاه رخ داده است. این اتفاق معمولا به خاطر برنامه­های مخرب یا فلش زدن اشتباه صورت می­گیرد و تنها راه برطرف کردن آن مراجعه به یک کارشناس جهت بررسی صحت هارد است.

  • چرا تبلت ایسوس هنگ می­کند؟

پاسخ: هنگ کردن تبلت در حین کار کردن با آن یکی از شایع­ترین و کلافه­کننده­ترین اتفاقاتی است که می­تواند بیافتد. علت این مشکل ممکن است خرابی برد، پر شدن حافظه، عدم آپدیت برنامه­ها، داغ شدن تبلت و… باشد. برای حل این مشکل می­توانید برنامه­های پس­زمینه را ببندید و موارد اضافی را از حافظه تبلت پاک کنید تا سیستم فضای کافی برای اجرای عملکردهای خود را داشته باشد. همچنین خوب است از یک برنامه آنتی­ ویروس استفاده کنید تا چنانچه نرم­افزار مخربی بر روی دستگاه شما نصب شده است، بتوانید هرچه سریعتر آن را حذف کنید.

  • چرا دوربین تبلت ایسوس کار نمی­کند؟

پاسخ: گاهی اوقات با کلیک روی برنامه دوربین تبلت با اخطار مواجه می­شویم و تبلت قادر نیست دوربین را باز کند. علت این مسئله ممکن است پر بودن حافظه تبلت باشد. نسبت به پاک کردن فایل­های زائد اقدام کرده و پس از روشن و خاموش کردن دستگاه دوباره دوربین را اجرا کنید.

در ضمن احتمال دارد در حین استفاده از برخی برنامه­ها مثل دوربین­های افکت­دار، دسترسی شما به دوربین گوشی محدود شود؛ برنامه­های پس­زمینه را ببندید و مجددا امتحان کنید. چنانچه با این راهکارها باز هم دوربین کار نکرد احتمالا با یک مشکل سخت­افزاری مواجه هستید و لازم است برای تعمیر تعمیر تبلت ایسوس ZenPad z10 به نمایندگی­های مجاز مراجعه کنید.

  • ضعیف شدن صدای بلندگوهای تبلت ایسوس ناشی از چیست؟

پاسخ: به احتمال زیاد دلیل آن اختلال در استریو می­باشد. پیش از هر چیز مطمئن شوید بلندگو در اثر ضربه خارجی آسیب ندیده باشد. پس از آن می­توانید با آپدیت سیستم عامل یا استفاده از یک آنتی ویروس مشکل را برطرف کنید. یک اپلیکیشن­ پخش صدای دیگر را امتحان کنید چون ممکن است مشکل صدا ناشی از برنامه­ای باشد که با آن کار می­کنید. آخرین راه­حل این است که تبلت را به تنظیمات کارخانه برگردانید. البته توجه داشته باشید که پیش از Factory reset نسبت به بکاپ گرفتن و انتقال مدیاهای روی دستگاه اقدام کنید چون پس از ریست فکتوری تمامی اطلاعات شما بر روی تبلت از دست خواهند رفت.

سخن پایانی

تبلت ایسوس ZenPad z10 نسبت به سایر تبلت­های هم­رده خود از کیفیت بالاتری برخوردار بوده و امکانات چشمگیری دارد که استفاده از آن را لذت­بخش تر می­کند. به کمک این تبلت می­توانید در شبکه­های مجازی حضور داشته باشید، موسیقی گوش کنید، عکس و فیلم ضبط کنید و صدها قابلیت متنوع دیگر که به شما در انجام امور مورد علاقه­تان کمک می­کند.  البته چنانچه اصول صحیح مراقبت از این دستگاه را رعایت نکنید ممکن است با مشکلاتی مثل خاموش شدن تبلت، هنگ کردن، خرابی هارد و… مواجه شوید؛ در این حالت­ها برای تعمیر تبلت ایسوس ZenPad z10 حتما از افراد متخصص و کارشناس کمک بگیرید.

ایسوس توتال مرکز تعمیرات تخصصی در تهران می باشد و خدماتی همچون تعمیر آل این وان ایسوس ، تعمیر لپ تاپ ایسوس ، تعمیر موبایل ایسوس ، تعمیر سرور ایسوس و ..را به  صورت تخصصی انجام می دهد . برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.
5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *